Jussi

Prkl, flunssa. Jää väliin. Mutta kiitos tästä kaudesta! Mainiot jäät, oli hienoa pelata itseään paremmassa seurassa! Toivottavasti jatkuu ensi kaudella.

Huomenta,
tiistaina on varmuudella tämän kauden viimeiset päiväjäät, joten nyt kannattaa järjestää itsensä paikalle, että saadaan hyvät pelit. Käykää siis nyt asap ilmoittamassa IN tai OUT niin koitetaan tarvittaessa säätää lisää pelaajia vaikka pörssin kautta. Pelin jälkeen päiväoluet kopissa tarjolla. Kiitos yhteistyöstä!

Jyri

Noniin, käykää ilmoittautumassa huomiselle ja kysykää samalla kavereita mukaan niin saadaan pelit. Ainakin vielä seuraavalla viikolla on jäät. Lisään sen nimenhuutoon. Vähän menee raskaaksi jos joka kerta pitää kysellä perään niin voisi ihan itsenäisesti ilmoittautua. Kiitos yhteistyöstä!

Moi,
jostain saattaa kuulostaa siltä, että toistan itseäni, mutta siitä huolimatta: käykää nyt hyvät ihmiset ilmoittamassa oletteko tulossa huomenna peleille vai ette.

Tässä on hyvät mahdollisuudet sille, että pelataan ihan viimeisiä pelejä ellei HIFK intoudu nyt sitten jatkamaan kauttaan vielä. Kiitos yhteistyöstä!

Moi,
edelleen yli 20 tyyppiä, jotka eivät ole ilmoittanut huomisen tilannetta. Turha pitää nimeään listoilla jos ei koskaan ilmoita tulemisiaan. Kysykää kavereita mukaan. Vielä on muutamat jäät jäljellä. Kiitos yhteistyöstä!

Jerker

Moi, voisin tulla nyt tiistaina/ huomenna luistelamaan ja toimia dumarina; voin ilmoittautua "in", mutten ole itse pelivahvuudessa.